Burak Ergin

Burak Ergin

Adalet - Justice !..


6 yorum:

  1. eline sağlık burak,süper olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Ali abi, selamlar...

    YanıtlaSil
  3. :)) Maalesef ... Adalet, hiç bu içinden geçtiğimiz dönemdeki kadar Adaletlikten çıkmamıştı!

    YanıtlaSil
  4. Adil bir dünya dileklerimizle diyelim o halde :)...

    YanıtlaSil
  5. Anca dileriz, ömür boyu göreceğimizi tahmin etmiyorum. Ellerine sağlık dostum.

    YanıtlaSil
  6. Adaletin bir ideal olduğuna inanıyorum! Ancak ona yaklaşabiliriz; fakat asla tamamen ulaşamayız!.. Benzer şekilde asla onu tümüyle yok edemeyiz. Yukarıdaki karikatürümde biraz da adaletin mutlak olamadığını ifade ettim. Fakat insanın olduğu her yerde; güzel bir dünya içtenlikle istenip, bunun için uğraş verildiği sürece, ona ulaşılmasını mümkünatsız kılacak çok az şey olduğunu düşünüyorum!.. Değerli yorumun için teşekkür ederim dostum!

    YanıtlaSil